zaterdag 11 oktober 2014

Books I've read this week #2

Vandaag wordt een korte blogspost, ik heb namelijk nog niet zoveel gelezen deze week... Ik ben veel bezig geweest en met blogtober en toen bleef er eigenlijk niet zoveel tijd meer over om te lezen! Ik ga dus maar aangeven hoe ver ik met mijn boeken ben gekomen:

Unbecoming of Mara Dyer
11408650

Blz. 210 van de 311

Tot zover GEWELDIG! Het is creepy, maar niet horror. Er zit een romance in, maar niet zo'n standaard boy-likes-girl, girl-likes-boy...

Onyx
13047090

Blz. 213 van de 339

Het is een goed boek, maar jammer genoeg heb ik hier minder mee dan het eerste boek.

Lolita
7604

Blz. 11 van de 272

Ik heb nog niet ver genoeg gelezen om te kunnen zeggen wat ik ervan vind...

The maze runner
6186357

Blz. 87 van de 331

Sorry voor alle maze runner-lovers out there, maar ik kan maar niet in het verhaal komen. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso niet van dystopian houd, maar normaal gesproken kom ik nog wel door het boek heen. Deze keer helaas niet!

Grave Mercy
9565548

Blz. 100 van de 341

Tot nu toe vind ik het nog heel leuk. Ik houd altijd wel van dit soort verhalen; historical fantasy...

Lees jij ook altijd boeken door elkaar of begin je pas aan een nieuw boek als je het vorige uit hebt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten