zondag 19 oktober 2014

Halloween costume ideas #1


Halloween komt er alweer aan en ik heb er zin in! Ja, ik weet dat Halloween in Nederland niet gevierd wordt, maar dat kan mij niets schelen. Ik ga mijn eigen versie van Halloween vieren (aka een creepy film kijken, waarschijnlijk Carrie)!

Mocht jij nou wel Halloween vieren, zal deze post je helpen om de perfecte outfit te vinden voor het feestje waar je naartoe moet.

Bij niet alle outfits is het direct duidelijk wie je bent, maar ze zijn wel heel makkelijk te combineren met kledingstukken die je waarschijnlijk al in je kast hebt!

Outfit #1: Alice

Outfit #2: Ariel
Outfit #3: Belle

Outfit #4: Snow White
Outfit #5: Tinkerbell
Outfit #6: Wednesday Adams

Ik hoop dat dit je voldoende inspiratie heeft gegeven om er een supergave Halloween van te maken! Ik ben van plan om nog een outfit inspiratie te doen, maar dan met filmpjes van youtubers... Ik vind ze zelf altijd heel leuk om te zien....

Vier jij Halloween?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten