dinsdag 21 oktober 2014

Primark haul

Ik ben afgelopen weekend met mijn ouders naar Arnhem geweest, mijn vader moest daar werken en mijn moeder en ik hadden bedacht dat wij in die tijd wel lekker konden gaan winkelen. En dat hebben we gedaan! Vooral bij de Primark!


Een donkerblauw met roze gebloemde jumpsuit voor maar 3 euro!


Een grijs tweed jurkje met zwarte doorzichtige mouwen en wit kraagje en cuffs (dat ik helaas alleen horizontaal kan uploaden, heel vervelend) voor 16 euro!


Een donkerblauw bloesje met wit kraagje en cuffs (dat ook alleen horizontaal geshowd wil worden) voor 5 euro!


Zwarte, grijze en witte sokken met ruches voor 2,50 eurovoor drie paar!


Een vintage-look parelketting met roze sheen voor 2,50 euro!


Een grijs wollen cloche (hoedje) voor 9 euro!


Een hele grote rood, wit, groen geruite sjaal voor maar 6 euro, terwijl ik ze bij topshop voor 30 euro heb gezien!

Ben ik de enige met een vreemde Primark-obsessie of zijn er meerderen met mij?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten