woensdag 29 oktober 2014

These are a few of my favorite things

Favorite movie?
Gisteren was hij weer op tv, mijn all time favorite: Clueless. Ik weet dat het niet de beste film van onze tijd is, maar ik vind hem geweldig! Ik kan iedere zin meepraten, de dialoog is ontzettend grappig en slim in elkaar gezet. De soundtrack van deze film is the best en de cast had niet beter gekozen kunnen worden, naar mijn idee.

Favorite song?


Favorite make up product?
Shimmering, vibrant lips to match your personality.
Deze Burt's bees lip shimmer in de kleur Watermelon. Het werkt precies hetzelfde als hun andere lipbalms, maar deze keer geeft het je lippen ook nog een mooie kleur. Ik zou dit geen watermeloen kleur noemen, het is meer een lichte berry kleur, maar het is nog steeds een gave kleur. Heel geschikt voor de herfst! Plus, er zit pepermunt in en dat laat je lippen tintelen....

Favorite website?
Ik schrijf veel en soms blokkeren je hersenen tijdens een ontzettend belangrijke dialoog. Ik kom dan niet op het goede woord en daar kan ik echt niet tegen. Of ik heb al vijf keer op rij 'he said' gebruikt... Deze website geeft je synoniemen voor het woord dat je intypt, zodat je hetzelfde kunt zeggen, maar op een andere manier!

Favorite book?
16059938
Ik heb meer dan een half jaar op dit boek gewacht en nu kon ik het eindelijk downloaden. "Black Ice" van Becca Fitzpatrick, de schrijfster van de Hush, Hush serie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten