maandag 20 oktober 2014

My favorite quotes

Iedereen heeft wel een favoriete quote. Een zin uit een film, een deel van song lyrics... Iedereen heeft wel iets waar ze zichzelf in herkennen. Ik heb dat ook, alleen heb ik niet één favoriete quote, ik heb er honderden die mij aanspreken!
 Vandaag zal ik er een paar  met jullie delen!

True.
Hoe eng sommige dingen ook zijn, als je hart daar ligt, doe het gewoon! Ik vond het in eerste instantie veel te eng om mijn blog te starten, maar toen ik eenmaal de stap had gezet, merkte ik dat het het beste was wat ik ooit had kunnen doen!

//
Hoe lelijk of gemeen andere mensen ook tegen jou kunnen doen, probeer zelf niet zo te reageren. Je moet maar zo denken: negatieve aandacht is ook aandacht! Deze mensen vinden het waarschijnlijk niet erg om als gemeen gezien te worden, maar is dat ook hoe jij wilt dat anderen jou zien?

Just start
Deze blend eigenlijk een beetje in met de eerste quote, maar is toch net ietsje anders. Het is namelijk heel logisch dat je als je net begint misschien nog niet zo goed bent. Zolang je het maar probeert en dan zul je langzamerhand steeds ietsje beter worden. Ik merk dit ook met mijn blog. In het begin waren mijn blogposts behoorlijk saai en gewoon niet goed, maar hoe meer ik upload, hoe meer ik merk dat het schrijven me steeds ietsje beter afgaat. Ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb, maar ik heb er vertrouwen in dat het beter zal worden...

Ik vind dit ook een heel belangrijke quote en instelling. Het maakt niet uit of andere mensen het leuk vinden wat je doet, zolang jij er maar plezier aan beleeft! Ik weet dat mijn blog onbekend is en niet veel volgers heeft, maar ik vind het zelf ontzettend leuk om te schrijven en om nieuwe blogposts te verzinnen en daarom blijf ik uploaden. Het is belangrijk om dat in je achterhoofd te houden!

Wat is jouw favoriete quote?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten