donderdag 30 oktober 2014

Halloween tag

1. What is your favorite Halloween movie?
Carrie. Ik heb er al een review van op mijn blog geplaatst. Het is creepy, maar niet eng en er zit precies genoeg paranormaal in!

2. 1-10, how much do you enjoy Halloween?
Aangezien we in Nederland eigenlijk niet echt Halloween vieren, moet ik het hebben van blogposts en youtube videos, dus een 6.

3. What is your fondest Halloween memory?
Ik heb een keer meegelopen in een optocht bij mij in het dorp. Alle kinderen waren verkleed en zo liepen we door de straten. Nog steeds leuk om aan te denken...

4. How do you get into the Halloween spirit?
Aangezien een heleboel youtubers die ik volg Amerikaans zijn, bestaat de hele maand oktober voor mij uit Halloweeny videos.

5. Favorite Halloween decorations?
Pompoenen zonder twijfel.

6. Favorite halloween/fall scent?
Appel-kaneel. We hebben zo'n geurstokjes ding in onze woonkamer staan en het ruikt zoooo lekker! Iedere keer dat ik de kamer binnen kom, ruikt het weer alsof ik net appeltaart heb gebakken. Delicious!

7. Favorite Candy?
Laurier drop en perziken! Vreemde combi, maar jum!

8. Vampires or zombies?
Vampires, ook al is het onderwerp nu wel een beetje uitgekauwd op de standaard manier: meisje wordt verliefd op vampier. Maar toch, ik vind het geweldig om over ze te lezen en ik ben zelf een verhaal aan het schrijven waar vampiers ook een gastrolletje spelen.

9. Werewolves or demons?
Demons, just love 'em!

10. Creepy dolls or creepy clowns?
Creepy clowns, ugh! Toen ik kleiner was vond ik ze helemaal niet zo eng, maar nu... I blame Buffy the Vampire Slayer and Supernatural!

11. Do you believe in ghosts?
Hell yes! Het kan me niet schelen wat andere mensen vinden, maar ik geloof erin. Ik ben er van overtuigd dat er geesten om ons heen zijn...

Wat vind jij van Halloween?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten