donderdag 16 oktober 2014

Would you rather tag - beauty edition

Ahahaa
Would you rather-videos zijn misschien wel mijn favoriete filmpjes om te kijken op youtube. Toen ik vandaag op internet zocht naar een leuke tag om te doen op mijn blog kwam ik de 'would you rather beauty edition' tegen en daar kon ik natuurlijk niet tegenop!

1. Would you rather go out with messy hair and nice make up or nice hair and no make up?
Dit is een hele makkelijke voor mij, messy hair and nice make up! 99,9% van de tijd ziet mijn haar er toch al een beetje meh uit, maar ik ben er trots op dat mijn make up altijd goed zit... Daar komt nog bij dat messy hair de laatste tijd helemaal in is, á la Blake Lively!

2. Would you rather shave your eyebrows or have your eyelashes fall off?
Alweer een no-brainer voor mij. Ik heb vrij dikke wenkbrauwen (niet zoals Lily Collins of Cara Delevigne) en ik vind dat je wenkbrauwen zooo belangrijk zijn voor je uitstraling! Ik zou nooit zonder mijn wenkbrauwen naar buiten durven. En voor het wimperprobleem? Ik zou gewoon mooie nepwimpers dragen, dan zouden mijn wimpers er ook gelijk fantastisch uitzien. Win-win!

3. Would you rather be forced to shop at MAC or Sephora for the rest of your life?
Sephora all the way! Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op MAC, maar bij Sephora heb je zo ongeveer ieder merk dat je maar kunt indenken en dat lijkt me toch een heel stuk fijner winkelen!

4. Would you rather wear only lipgloss and no eye make up or have an eighties perm?
Ik vind mezelf er zo kaal uitzien zonder mascara en als ik heel eerlijk ben, lijkt het me best wel cool om zo'n jaren '80 permanentje te hebben. Big hair is hot! Dus ja, ik zou kiezen voor het laatste...

5. Would you rather leave the house with an obvious foundation line or overdone blush?
 Deze is nog steeds niet heel moeilijk, ik zou kiezen voor de foundation lijn. Ik draag zelf vrijwel nooit blush, omdat ik van mezelf al vrij roze wangen heb, dus overdone blush zou er bij mij helemaal walgelijk uitzien. Dan maar eruit zien alsof ik een masker draag!

6. Would you rather wear MC Hammer pants or biker shorts in public?
 Hoe erg ik ze ook haat, MC Hammer pants. Ze zijn een poosje hip geweest en ik denk dat je er op zich nog wel iets van kan maken, op z'n minst op een ironische manier. Can't touch this!

7. Would you rather have a bad orangey spray tan or weird tan lines?
Tan lines! Ik draag wel tien lagen kleding om het te verbergen, maar no way dat ik naar buiten ga als Oompa Loompa!

8. Would you rather have a bad hair cut or a bad hair colour?
Een slechte haarkleur, ik heb zelf een poosje oranje haar gehad en daar ben ik ook levend doorheen gekomen, dus ik denk dat ik iedere andere kleur ook wel kan handelen. Plus, ik denk dat het wel eens leuk kan zijn om met een hele aparte haarkleur op school te komen!

9. Would you rather have youtube or twitter taken away forever?
Twitter! Ik gebruik het sowieso niet zo heel veel (eigenlijk alleen voor mijn blog), terwijl ik youtube iedere dag heel intensief gebruik. Ik zou absoluut nooit zonder youtube kunnen overleven!

10. Would you rather give up using make up brushes or mascara?
Make up kwasten! Ik verzin wel een andere manier om mijn oogschaduw aan te brengen, maar ik zou nooit afstand kunnen doen van mijn geliefde mascara! Zoals ik eerder al zei, ik kan niet zonder mascara leven, ik heb nog liever een slecht permanent, haha!

Wat zouden jouw antwoorden hierop zijn of zou jij absoluut niet kunnen kiezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten