woensdag 8 oktober 2014

Questions and answers

Hello october
Ik dacht dat het voor vandaag wel leuk zou zijn als ik een keer een Q&A-tag zou doen. Ik vind het zelf altijd heel leuk als bloggers dit soort dingen doen, maar misschien ben ik gewoon te nieuwsgierig...

What is your current fashion obsession?
Alles met een ruitje! Gelukkig wordt het herfst, dan kan ik al mijn ruitjes weer aan zonder eruit te zien als een wandelende kerst advertentie... :)
What is your current make-up obsession?
Koperkleurige lipstick, ja, ik weet het. Het klinkt vile! Maar het staat echt heel cool, het maakt mijn ogen blauwer dan ze eigenlijk zijn en dat is altijd een pluspunt, nietwaar?
What are you wearing today?
Een zwart T-shirt met 3/4 mouwen en een roesje rond de hals. Een rood-geruite broek (eigenlijk is het een dikke legging, maar shhh, dat vertellen we niemand) en thigh-high boots... Je weet wel, zoals Julia Roberts droeg in Pretty Woman?
Hair?
Twee vlechten, ik had geen inspiratie en mijn haar werkte ook niet bepaald mee... :(
Why is today special?
Vandaag is helemaal niet zo  speciaal, het was een gewone schooldag...
What would you like to learn to do?
Ik wil ontzettend graag een keer Spaans leren spreken!
What's for dinner today?
Ik heb werkelijk no clue.
What are you listening to right now?
Ik luister naar de soundtrack van de musical Les Misérables, één van de beste movie-soundtracks die je gaat vinden.
What is your favorite weather? 
Zo heet mogelijk, graag!
What's the last thing you bought?
Wol? Denk ik? God, how exciting!
What are your essentials when traveling?
Ik reis niet zo veel, maar wat ik altijd meeneem als ik een weekendje weg ga, is een goed boek. Er is niets beter dan 's avonds na het eten nog even lekker op je bed lezen...
What's your style?
Oh jeez, ik zou echt niet weten hoe ik mijn stijl moet omschrijven... Ik kan nooit kiezen... Ik zou zeggen dat mijn stijl het beste omschreven kan worden als feminine? Ik probeer altijd vrouwelijke kleding te dragen: skinny jeans, jurkjes, hoge hakken etc. Ik draag de laatste tijd veel vintage en rockabilly kleding, maar ik vind preppy kleding ook nog steeds heerlijk om te dragen. Geruit rokje, witte blouse, kniekousen... Helemaal top!
What is your most challenging goal at the moment?
Er zijn een heleboel dingen die ik in mijn leven wil bereiken (een boek uitbrengen, mijn blog een succes maken, pin-up model worden), maar het is nog niet zo gemakkelijk om het ook werkelijk te doen...
Favorite vacation spot?
Ik ben nog niet naar zo veel plaatsen geweest, maar van de plaatsen waar ik wel ben geweest, is Parijs mijn absolute favoriet. De gebouwen, de mensen, de winkels! En dan heb ik het nog niet eens gehad over de kunstenaarswijk Montmartre, waar ik me direct op mijn plek voelde. De creativiteit druipt echt van deze wijk af...
What would you like to get rid off?
Oorlog. God, dat is zo'n Miss World antwoord om te geven, nietwaar? Maar het is echt zo.
What are you most excited for?
Kerstmuziek. Ik ben een enorme sucker voor kerstliedjes en ik kan nu al niet wachten om mijn Michael Bublé weer tevoorschijn te kunnen halen (iedereen weet dat Bublé de beste stem heeft voor kerstliedjes, duh!).
If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go?
Londen, ik ben er nog nooit geweest en ik wil zooooooo graag!

Dat waren de vragen alweer voor vandaag, als je nog een tag weet die ik kan doen, hoor ik het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten