zondag 12 oktober 2014

My week in photos #2

Ik snap niet hoe andere bloggers dit doen... Iedere week weer interessante foto's klaar hebben om te vertellen wat ze de afgelopen week hebben gedaan! Ik zit nog op school, for god's sake! Ik doe niets interessants! Maar ja, ik heb gezegd dat ik dit vol zou proberen te houden, so here we go...

Maandag
Mijn moeder kwam thuis met deze roosjes, aren't they pretty?

Dinsdag
Op dinsdag heb ik gewerkt aan een aantal polyvore ideetjes, zodat ik die alvast klaar heb staan om te posten...

Woensdag
Op woensdag moest ik ook weer gewoon naar school, ook al had ik niet echt les. Pluspunt: ik kon mijn nieuwe laarzen aan! Woohoo!

Donderdag
Donderdag was mijn vrije dag van school. Ik ben lekker met mijn moeder gaan winkelen en wat gegeten in een strandtent. Bliss!

Vrijdag
Op vrijdag moest ik mijn eindpresentatie geven voor dit blok van mijn opleiding. Volgens mij ging het wel aardig, maar ja, ik heb nog geen cijfer, dus we moeten nog  even afwachten...

Zaterdag
Deze bejaarde is een sjaal aan het haken, ik ben ongeveer op de helft. Maar kijk naar die kleur, isn't it pretty? Het is een mix tussen roze en oranje, het is een soort koraal, maar dan feller!

Zondag
Vandaag is een relaxdag, ik heb bijna geen huiswerk, mijn blogpost is bijna klaar en verder heb ik geen afspraken waar ik niet onderuit kan komen... 
P.S. De kerst-pantoffels zijn van de Primark kerstcollectie van vorig jaar!

Heb jij deze week nog iets interessants gedaan of was jouw week net zo basic als die van mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten